#STAYSAFE

Zijn alle Largo resorts open?

Alle Largo resorts zijn geopend.

Welke maatregelen neemt Largo om verspreiding te voorkomen?

Op onze parken nemen wij diverse maatregelen om u en onze medewerkers te beschermen. Hierbij volgen wij de richtlijnen van het RIVM en de overheid. Dit betekent dat sommige faciliteiten gesloten kunnen zijn. De geopende faciliteiten, zoals receptie en fietsverhuur maken we extra vaak schoon en we nemen extra maatregelen. Volg altijd de richtlijnen en instructies van onze medewerkers. Zo kunt u veilig en zorgeloos genieten van uw verblijf. Meer informatie met betrekking tot de voorzorgsmaatregelen leest u onder ‘voor uw en onze veiligheid

Mijn vakantie valt in de periode tot 1 juni. Wat als ik wil omboeken?

Natuurlijk zien wij het liefst dat uw vakantie gewoon door kan gaan. Heeft u een vakantie geboekt op een van onze resorts met een aankomstdatum tot of op 1 juni? En besluit u deze te verzetten? U kunt een recreatie-voucher aanvragen ter waarde van uw reeds betaalde reissom, waarmee u een nieuw verblijf naar keuze bij ons kan boeken. Als u in aanmerking komt voor de recreatie-voucher zullen wij u deze na uw aanvraag binnen enkele weken per e-mail toesturen.

Als u in een periode een vakantie hebt geboekt waarin het resort gesloten was, wordt uw verblijf geannuleerd en krijgt u binnen enkele weken per e-mail een recreatie-voucher.

Mijn vakantie valt in de periode tot 1 juni. Wat als ik wil annuleren?

U hoeft uw vakantie niet te annuleren. U kunt een recreatie-voucher aanvragen ter waarde van de reeds betaalde reissom. Daarmee kunt u een nieuw verblijf naar keuze bij ons boeken. Wilt u toch annuleren? Vul dan het Annuleringsformulier in. Als u geen annuleringsverzekering heeft afgesloten, worden er kosten gerekend wanneer u annuleert. Deze kosten zijn een deel van de reissom en staan bovenaan het annuleringsformulier vermeld.

Ik wil omboeken voor een aankomst na 1 juni/deze zomer. Kan dat?

U kunt gebruikmaken van onze omboekgarantie. Bij Largo kunt u altijd tot 28 dagen voor uw aankomst zonder extra kosten uw boeking wijzigen. Denk hierbij aan het uitbreiden van uw reisgezelschap, het wijzigen van de periode of uw vakantieverblijf. Een vakantie in een andere periode of op een andere bestemming kan natuurlijk wel iets duurder uitvallen. In dat geval wordt alleen het verschil verrekend (u betaalt dus geen wijzigingskosten). Neem contact op met onze Gastenservice om uw wijzigingen door te geven.

Ik heb een vakantie geboekt met een aankomstdatum na 1 juni. Kan ik de betaling van de volgende termijnbetaling(en) uitstellen?

Nee, dat is niet mogelijk. Wij raden u aan de termijnbetalingen op tijd te betalen. Volgens de geldende voorwaarden zou uw verblijf anders geannuleerd kunnen worden. Mocht de regering de voorzorgsmaatregelen verlengen tot na uw aankomstdatum, dan kunt u een recreatie-voucher aanvragen voor de reeds betaalde reissom.

Voor u en onze veiligheid

Algemene maatregelen

We houden minimaal 1,5 meter afstand.

We vinden het fijn elkaar te begroeten, maar doen dit op afstand en schudden geen handen.

We wassen regelmatig onze handen met zeep. Wij zorgen ervoor dat er voldoende zeep en papieren handdoeken zijn. Ook zijn op meerdere plekken desinfectiezuilen te vinden.

We niezen en hoesten in onze elleboog.

Inchecken en uitchecken

Heeft u een deurpincode of keycard ontvangen? Dan kunt u meteen doorrijden naar uw accommodatie. U hoeft niet langs de receptie om in- en uit te checken. De keycard hoeft u na vertrek niet af te geven bij de receptie.

Heeft u geen deurpincode of keycard? Kom met maximaal 1 persoon per accommodatie naar de receptie om in- en uit te checken (geen gezelschap/groep/gezin).

Uw accommodatie

Zoals altijd maken wij uw vakantieverblijf goed schoon. In deze tijd doen we dat nog grondiger. Denk hierbij aan het luchten van uw verblijf voor aankomst, het gebruiken van een nieuwe doek voor iedere ruimte en het desinfecteren van alle oppervlakken en contactpunten, zoals deurklinken, handvaten en lichtknopjes. Alle richtlijnen en instructies voor een veilig verblijf vindt u op de flyer in uw accommodatie.

Alle faciliteiten

Het aantal bezoekers is per faciliteit beperkt. Het is mogelijk dat u buiten even moet wachten, maar u komt zeker aan de beurt. Beloofd! Om de 1,5 meter afstand te garanderen kan bij sommige faciliteiten de (toegestane) groepsgrootte beperkt zijn, zoals bijvoorbeeld bij de receptie. De rest van uw gezelschap kan uiteraard buiten even wachten.

Op diverse plekken zijn looproutes aangebracht. Hiermee voorkomen we dat binnenkomende gasten en uitgaande gasten elkaar te dicht moeten passeren. De looproutes zijn gemakkelijk te herkennen aan de stickers op de vloer.

U kunt uitsluitend pinnen, bij voorkeur contactloos. Hiermee vermijden we handcontact.

Alle contactpunten worden ieder half uur of na gebruik schoongemaakt.

Al onze medewerkers dragen voor uw en hun eigen veiligheid handschoenen en mondkapjes.

Veel faciliteiten hebben een plastic scherm. Zo kunnen onze medewerkers u op een veilige manier te woord staan.

Fietsverhuur

We raden u aan om de fietsen zoveel mogelijk vooraf bij te boeken. Vooraf gereserveerde fietsen kunt u buiten ophalen, onze medewerkers zullen u aanwijzen waar u de sleutel(s) kunt pakken.

Wij kunnen u alleen op afstand adviseren over bijvoorbeeld de juiste hoogte van het zadel.

Bij het in ontvangst nemen van de bon gaat u akkoord met de voorwaarden. Om contact te vermijden vragen wij geen handtekening ter bevestiging.

DE RECREATIE VOUCHER

Wat is de recreatie-voucher?

Vanwege de uitzonderlijke situatie die is ontstaan als gevolg van het coronavirus, is deze branche-brede recreatie-voucher geïntroduceerd. De recreatie-voucher is een tegoedbon die u als online betaalmiddel kunt gebruiken wanneer u een nieuw verblijf bij ons boekt omdat uw oorspronkelijk geboekte verblijf op een van onze parken niet door kan gaan of u er zelf voor heeft gekozen om uw verblijf niet door te laten gaan. De waarde van de recreatie-voucher is gelijk aan de reissom die u reeds heeft betaald.

De recreatie-voucher kunt u tot 12 maanden na de oorspronkelijke aankomstdatum gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking met een aankomstdatum van uiterlijk 30 september 2021.

Lees ook de HISWA-RECRON-voorwaarden van de recreatie-voucher.

Hoe werkt de recreatie-voucher?

U kunt de recreatie-voucher gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking op onze website, met een aankomstdatum voor 30 september 2021. U boekt dus binnen 12 maanden na uw oorspronkelijke aankomstdatum een nieuwe reis met een aankomstdatum op uiterlijk 30 september 2021. 

De recreatie-voucher is eenvoudig online te verzilveren. U gebruikt hiervoor de link die u bij uw recreatie-voucher heeft ontvangen.

1. Klik op de link onder de voucher in de bijlage van de e-mail. Zo komt u op de pagina met het aanbod.

2. U kiest uw gewenste vakantiepark en het vakantieverblijf. Vervolgens selecteert u de gewenste aankomst- en vertrekdatum

3. Tijdens het maken van de boeking verschijnt automatisch een schermpje waarin u de recreatie-vouchercode invult. Het bedrag van de voucher wordt nu automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag.

4. U vult de resterende gegevens in en plaatst de boeking. Pas nadat u de boeking heeft geplaatst, vervalt de waarde van de recreatie-voucher.

De waarde van de recreatie-voucher is gelijk aan de reeds betaalde reissom en de voucher is 12 maanden geldig vanaf de oorspronkelijke aankomstdatum.

Hoe lang is de recreatie-voucher geldig?

U kunt de recreatie-voucher tot 12 maanden na uw oorspronkelijke aankomstdatum gebruiken om een nieuw verblijf bij ons te boeken. De exacte datum staat op uw recreatie-voucher vermeld. De aankomstdatum van de nieuwe reis dient uiterlijk op 30 september 2021 te zijn.

Moet ik het gehele bedrag van de recreatie-voucher in één keer besteden?

Nee, dat hoeft niet. U bepaalt zelf hoe u de waarde van de recreatie-voucher besteedt. Als de reissom van uw nieuwe boeking lager is dan de waarde van de recreatie-voucher, dan houdt u het resterende bedrag tegoed als recreatie-voucher.

We raden u daarom aan de recreatie-voucher goed te bewaren. Let er wel op dat de recreatie-voucher geldig is tot 12 maanden na uw oorspronkelijke aankomstdatum.

Ik heb vanwege het coronavirus mijn vakantie geannuleerd, maar wil nu toch een recreatie-voucher. Kan dat?

Ja, zeker. U een recreatie-voucher aanvragen. Met het aanvragen van de recreatie-voucher maakt u uw annulering ongedaan. Wij sturen u dan binnen 14 dagen een recreatie-voucher. Let op: dit kan alleen als uw oorspronkelijke aankomstdatum tussen 14 maart en 1 juni lag.

Ik ga voor 30 september 2021 niet meer op vakantie. Kunnen jullie me de (rest)waarde van de recreatie-voucher uitbetalen?

Met de Autoriteit Consument en Markt (ACM) en het ministerie van Economische Zaken is afgesproken dat u de (rest)waarde van de recreatie-voucher uitbetaald kunt krijgen. Dit kunt u aanvragen vanaf 1 juni 2021.

Kan ik de recreatie-voucher aan iemand anders geven?

Nee, dat kan niet. De recreatie-voucher staat op uw naam. U dient de voucher dus zelf te gebruiken bij het maken van een nieuwe boeking.

De recreatie-voucher die ik heb ontvangen is alleen ter waarde van de eerste betaling terwijl ik net een tweede betaling heb gedaan. Hoe kan dit en wordt dit nog verrekend?

Wanneer u een tweede betaling heeft gedaan in de periode tussen de aanvraag en de verzending van uw recreatie-voucher, zal de waarde van de recreatie-voucher gelijk zijn aan uw eerste betaling. De tweede betaling wordt dan teruggestort.

Lees hier wat COVID-19 betekent voor uw vakantie